Кошик:
Кошик порожній
Головна > Як оформити замовлення

Як оформити замовлення

  У зв'язку з похолоданням відправка посилок з квітами можлива тільки автобусом або потягом, при наявності прямого сполучення.


Щановні любителі фіалок!
 
   Прошу звернути Ваши увагу на "Умови Замовлення" де надана розгорнута інформація, щодо можливостей інтернет магазину. У випадку коли Вам не вдалося знайти відповідь на питаня звертайтесь до мене особисто по телефону або e-mail, я з радістю спробую Вам допомогти.


1. Замовлення.

За допомогою навігації та інформації наданій в магазині оберіть товари, які Вам сподобалися та додайте їх в кошик. Якщо Вам сподобалась квітка, якої на момент замовлення немає в наявності в графі "Примітки до замовлення" вкажіть квітку, яку Ви хотіли би отримати як заміну. Також в цій графі прошу вказувати побажання що до квітів, які можуть бути вкладені в замовлення як подарунок. Вкажіть будь ласка 5-10 сортів, щоб я мала змогу вибрати з тих що є в наявності.

Мінімальне замовлення - 200 грн.

Консультації та замовлення по телефону з понеділка по п'ятницю:                з  9.00  до  20.00

                                                                                                                                                 вихідний субота та неділя

2. Контактні данні.
При оформленні замовлення повністю заповнюйте ваші контактні дані: ПІБ, номер телефону, місто, склад "Нової Пошти" (якщо доставка буде здійснюватися транспортною компанією "Нова Пошта"). Якщо Ви обрали поштову пересилку "Укрпоштою", не забудьте вказати повну поштову адресу з індексом.

3. Підтвердження замовлення.
Після того, як зробили замовлення на сайті Вам надійде підтвердження замовлення по телефону, пошті чи іншим зручним для Вас шляхом. В процесі обробки замовлення та його підтвердження буде ще раз перевірена фактична наявність, стан та готовніть товарів до пакування. Термін обробки замовлення та надходження підтвердження замовлення може займати від 1 до 3 днів.


Якщо підтверджене замовлення, залишається не оплачене на протязі 7 днів та не було домовленностей, що до бронювання замовлення, залишаю за собою право розформувати замовлення на користь іншого замовника. 

4. Оплата.
Після узгодження всіх питань що до товару та доставці Вам будуть надані реквізити на оплату. Інтернет магазин "Фіалочка в Краматорську" працію за умови 100% передплати.

5. Відправка.
Пакування та відправка товарів виконується на протязі 1-3 дня з моменту передплати. Відправляю "НовоюПоштою" та "Укрпоштою", термін доставки залежить від перевізника та в середньому складає 2-5 днів.

Відправка в зимовий час можлива лише автобусом чи потягом, при наявності прямого сполучення між нашими містами. Мінімальна сума замовлення автобусом чи потягом - 400 грн. Замовлення по м. Краматорськ та м. Дружківка передаю з рук в руки:).


Відправка квітів перевізником "Нова Пошта" та "УкрПошта" можливе коли нічна температура становить в середньому +5 градусів, тобто пересилка з квітня по грудень.

6. Гарантія та відповідальність.
Замовляючи квіти в інтернет магазині "Фіалочка в Краматорську" Ви можети бути впевнені, що замовляєте рослини беспосередньо з наявної колекції рослин. Посадковий матеріал фіалок ретельно підбирається, вирощується та перевіряється при цвітінні на відповідність сорту, тільки потім розмножується. Черенки знімаються виключно зі здорових, процвівших за сортом фіалок. 

Упаковка завжди відповідає погодним умовам та дає можливість транспортувати рослини на великі відстані по всій теріторії України. При відправлені аналізується температурний режим та підбираються варіанти доставки товару, щоб унеможливити пошкодження фіалок на морозі чи сонці. Про всі зміни в відправленні клієнт буде проінформований.

Якщо протягом 10 днів після отримання замовлення свіжозрізані черенки або ж дітки пропали - зателефонуйте і ми домовимося про повторну відправку рослин в наступному замовленні.

Якщо через тривалу пересилку з боку перевізника або несприятливі погодні умови рослини на жаль загинули в дорозі, я не вважаю себе винною, проте намагаюся йти назустріч покупцям і за можливості додаю ці черенки в наступних замовленнях.

Імовірність пересорта зведена до мінімуму; але якщо таке трапилося зобов'язуюсь повернути покупцеві гроші або заміню на сорт. Не соромтеся, дзвоніть мені - я виправлю свою помилку, а ви отримаєте бажаний сорт. Однак це правило не поширюється на ймовірні появи спорту.

Спорт у фіалок - це явище, при якому деякі діти фіалок не передають сортові особливості своєї материнської рослини, відбувається це в наслідок генетичних мутацій рослини. За фактом же спорт може вийти навіть яскравіший, привабливіший ніж материнська фіалка, але сортом при цьому він вже не вважається.

Будь ласка, будьте уважні при замовленні фантазійних або двоколірних сортів! Пам'ятайте, що отримане від такого сорту потомство не завжди повторює ознаки материнської рослини (більша ймовірність ніж у звичайних фіалок). Купуючи дитинку фантазійного сорту, Ви повинні бути заздалегідь готові до можливого "сюрпризу" та відноситись до його розмноження більш уважно. (См. матеріал по розмноженню фіалок).

Заміна відсутніх сортів можлива тільки за попереднім погодженням з покупцем. Якщо Ви вже сплатили замовлення, але з якоїсь причини я не змогла його відправити (хоча такого жодного разу ще не сталося), або окремих сортів не виявилося в наявності, забов'язуюсь повернути 100% внесеної Вами передоплати або повернути вартість відсутніх сортів - відповідно.


7. Зворотній зв'язок.
Залиште, будь ласка, Ваш відгук, це дасть змогу оцінити нашу співпрацю.  


 

З повагою, Юлія Єсьман
Тел.: +38 (050) 76-00-314
E-mail: senpolia-yulia@ukr.net


 

        

За заданими параметрами не знайдено жодного товару